Visie en doel

Anemoon-visie

Wij streven ernaar om elk kind een unieke en leuke zwemtijd te geven waarbij er ruimte is voor ontplooiing op een veilige en speelse manier, zodat uw kind de rest van zijn/haar leven wilt blijven zwemmen en nieuwsgierig wordt naar wat de onderwaterwereld:"de oceaan" nog meer te bieden heeft. Ouders die met hun kind bij ons komen zwemmen dienen zich hier ook in te kunnen vinden. Ons Anemoonsymbool staat voor: Veiligheid, vertrouwen en plezierig leren! De Anemoonvis is HAPPY en kan goed leren als de omgeving veilig en vertrouwd is!

Anemoon-doelen

Begin-doel is: kinderen op een plezierige manier zelfredzaam te maken in diep water, om het verdrinkingsgevaar direct te verminderen!

Eind-doel is: Kinderen zwemveilig maken (het behalen van het zwemdiploma C)

Wat is uw doel? Dat uw kind onder druk snel leert zwemmen en that's it!  Deze gedachten sluit niet aan bij onze visie. Elke ouder krijgt bij de start van het zwemtraject het zwemboek: Met Succes op zwemles en wij gaan ervan uit dat als u bij ons komt zwemmen, uw betrokkenheid optimaal is. Dit houdt in dat ouders met hun kind naast de zwemles zelf regelmatig gaan zwemmen, waarin spelen en oefenen elkaar afwisselen.

Wil je ook een super-ouder worden voor je kind op zwemles? Dit houdt in dat je meewerkt om de zwembasis van je kind te versterken!

Kijk dan naar onderstaande video en de website: Met succes op zwemles