4 daagse spoedcursus B en C (diplomagarantie)

In de voorjaarsvakantie 2024 op 19 februari start er een 'gezellige' 4-daagse zwemcursus! Deze cursus is 4 dagen en duurt 2,5 uur per dag.

Tijden zijn: 10:00 tot en met 12:30 uur

Voor kinderen in de B en C banen (en als er plek vrij is, voor de kinderen in badje 4 en de A baan)

Er wordt gedurende deze 4-daagse zwemcursus iedere dag 2,5 uur gezwommen, dit is inclusief een korte pauze.

Deze zwemcursus staat gelijk aan ruim 3 maanden zwemles. Voor deze cursus geldt een diplomagarantie voor het B en C- diploma. Dat wil zeggen dat kinderen kosteloos mogen doorzwemmen totdat zij het betreffende diploma halen als dit niet lukt binnen de 4-daagse zwemcursus. Voor badje 4 is er geen diplomagarantie, deze kinderen schuiven meestal minimaal een niveau door, voor kinderen die in de A-baan zwemmen is er wel een diplomagarantie.

Tijdens de zwemles is er een pauzemoment om wat te eten en te drinken. Neem zelf een tussendoortje en wat te drinken mee, Op deze manier kunnen wij ook geen 'fouten' maken met bedtrekking tot voeding.

Cursuskosten: €350,-

Als uw kind bij ons zwemt dan kunt u ons een email sturen zodat wij uw kind op de lijst zetten: info@anemoonzwemschool.nl

Indien uw kind niet bij ons zwemt dan graag aanmelden via onze site: Aanmelden 4 daagse cursus

Wij reserveren een optie voor uw kind, die plek is volledig bevestigd als €350,- is betaald: NL06RABO0379157039 tnv Silvester Zwemschool Anemoon.

Er is een voornemen om ook in de meivakantie en zomervakantie een spoedcursus te organiseren.
Data volgen nog.

Anemoon Zwemschool
Drostenburg 1
1102 AM Amsterdam

U kunt ons alleen een WhatsApp sturen of een email.