Zwemorganisatie: Met Succes op Zwemles

Wij zijn aangesloten bij de zwembranche-organisatie: Met succes op zwemles. Deze zwemorganisatie ondersteunt ouders en kinderen d.m.v. handige producten en hulpvideos, zodat ouders thuis (onder de douche of in bad) of in het zwembad tijdens vrijzwemmen hun kind op een leuke en handige manier kunnen ondersteunen. Hierdoor hebben kinderen meer succes op zwemles, waardoor zwemmen ook leuker wordt. Samen thuis of in het zwembad aan de slag gaan, is ontzettend belangrijk!

Daarnaast heeft: Met succes op zwemles als eerste zwemorganisatie in NL een zwemdiplomalijn,, waar het behoud van de onderwaterwereld centraal staat naast het examenprogramma. Op de achterkant van het zwemdiploma staan boodschappen om de oceaan en de zeedieren te helpen! De zwemdiploma-eisen zijn voor kinderen: leuk en leerzaam! Als kinderen bij ons het C-diploma behalen worden ze een zwemheld!

Het behoud van de onderwaterwereld vindt Met Succes op Zwemles erg belangrijk en werkt daarom samen met: Seafirst en Plastic Fish.

Ook bekend van Ouders van Nu