Tarieven

€20,-

Losse zwemles

€19,88

Reguliere zwemles (maximaal 6 kinderen)
A zwemdiploma (1x p.w. 45 minuten)

€ 66,30 p.m.

Reguliere zwemles (maximaal 6 kinderen)
A zwemdiploma (2x p.w. 45 minuten)

€ 113,- p.m.

B zwemdiploma: 'leuke en coole'  3 maanden garantiecursus (1x p.w. 45 minuten)

€ 267,- all in

C zwemdiploma: 'leuke en coole'  3 maanden garantiecursus (1x p.w. 45 minuten)

€ 267,- all in

4-daagse 'gezellige' zwemcursus B of C zwemdiploma (In vakantieperiode)

€ 350,- all in

Diplomakosten voor het afzwemmen (Alleen voor de reguliere zwemles)

€ 20,-

Aanvullende informatie les-tarief zwemdiploma A

• Elke maand is het les-tarief gelijk voor de reguliere zwemlessen voor het zwemdiploma A, omdat het jaarbedrag door 12 maanden gedeeld wordt. Over het jaarbedrag worden 40 lesweken berekend. Dit geldt niet voor de zwemcursussen!
  • Het zwemtarief bedraagt voor de reguliere lessen zwemdiploma A: €795,50 per jaar, uitgaande van 40 lesweken. Dit is €19,88 per zwemles en wat neer komt op: €66,30 per maand.
  • De betaling gaat per maand d.m.v. automatische incasso. De automatische incasso gaat pas in als uw kind is gestart met zwemmen! Omdat wij het gemiddelde per zwemjaar berekenen gaat de automatische incasso door tijdens de schoolvakanties, dus ook tijdens de zomervakantie! Rond de 10e v/d maand wordt het zwemlesgeld van uw rekening afgeschreven voor de nieuwe zwemlesmaand.
  • Wij hanteren een 1 maand opzegtermijn. Als u besluit te stoppen, dient u dit 1 maand van te voren per email aan te geven.
  • Als er een betalingsachterstand is van 2 maanden (of langer) en dit wordt niet overgemaakt na een digitaal/schriftelijk verzoek, dan stoppen wij het lidmaatschap van uw kind per direct en kan uw kind de zwemlessen niet meer volgen bij ons.
  • De inschrijfkosten worden in geen enkele situatie gerestitueerd, de wachttijd van de wachtlijst is duidelijk aangegeven bij de aanmeldpagina.

Anemoon Zwemschool
Drostenburg 1
1102 AM Amsterdam

U kunt ons alleen een WhatsApp sturen of een email.