Gedragscode

• Voor, tijdens of na de zwemles van uw kind valt u geen andere klanten/personeel/kinderen lastig, denk bijvoorbeeld aan; geluidsoverlast (hard praten), telefoonoverlast (luid telefoneren/muziek hard aan), ipad etc.
  • Wij gaan er van uit dat u ook op uw kind let, dat hij/zij zich gedraagd ten opzichte van andere kinderen en ouders/verzorgers. Schoppen, slaan en schelden wordt absoluut niet getolereerd evenals vechten en stoeien etc.
  • Voetballen of andere balspelen zijn niet toegestaan in de gang en in de kleedkamers. Tip: Aan de overkant van de weg is een voetbalveldje/speelveldje.
  • Wij zijn vooraf aan de les niet verantwoordelijk voor uw kind, evenals aan het einde van de les. Dus let op uw kind zowel voor als na de les!
  • Kom op tijd om uw kind te brengen en te halen en wees rustig en zorgzaam voor uw kind.
  • Houd de zwemlocatie; gang, wc, kleedkamer en de zwemzaal schoon en spreek a.u.b. rustig uw kind/of een ander persoon erop aan als hij/zij iets vuil maakt.
  • Draag altijd badslippers op het moment dat u in de kleedkamers komt en in de zwemzaal. Blote voeten mag ook.
  • Aantrekken van de kleedkamers: wij proberen dit meerdere keren te doen tussen de lessen door, maar vuil op de vloer is er al snel. Wilt u zo vriendelijk zijn om ook af en toe de kleedkamer aan te trekken met de trekker. Dank u vriendelijk.
  • De leskosten schrijven wij af vooraf aan de nieuwe maand. Zorg er voor dat dit bedrag erop staat! U ontvangt van ons bericht indien de betaling niet voltooid is. U dient het lesgeld dan binnen 10 dagen na dagtekening zelf over te maken.
  • Indien u deze gedragscode niet handhaaft, zijn wij genoodzaakt het lidmaatschap van uw kind(eren) stop te zetten.
  • Als u een achterstand van 2 maanden heeft zijn wij ook genoodzaakt het lidmaatschap (tijdelijk) te stoppen!
  • Houdt u en uw kind zich aan deze gedragscode dan is Anemoon zwemschool een zeer leuke plek voor u en uw kind om ons te bezoeken en te komen zwemmen!