Zwemdiploma B

Duur

Na het behalen van het zwemdiploma A, duurt het ongeveer 3 maanden(14 lessen) voordat uw kind het zwemdiploma B haalt. Wij bieden de 'leuke en coole' 3 maanden cursus aan of de 'gezellige' 4 daagse intensieve zwemcursus tijdens de vakantiesperiodes.

Wij van Anemoon zwemschool vinden dat een zwemdiploma B een minimaal vereiste is om redelijk te kunnen zwemmen! Het verschil tussen een kind die A en B heeft is best wel groot. Een B diploma-zwemmer kan het zwemmen veel langer volhouden, drijft beter uit, duikt beter en kan langer onderwater zwemmen waardoor de zwemveiligheid toeneemt!

Als uw kind doorgaat voor het zwemdiploma C en zijn/haar diploma behaalt, dan is er na het behalen van het diploma, discozwemmen samen met de ouders!

Drostenburg Amsterdam Zuidoost

Kijk bij het lesrooster voor de dagen en tijden

Anemoon Zwemschool
Drostenburg 1
1102 AM Amsterdam

U kunt ons alleen een WhatsApp sturen of een email.