Zwemdiploma A

De leuke en fantasierijke zwemlessen voor het zwemdiploma A worden gegeven in groepslessen.  Er is een keuze voor het reguliere traject of voor de Turbocursus (binnen 5 maanden het A diploma).

Bij de groepslessen wordt er les gegeven in groepjes van maximaal 8 kinderen.

De A diplomazwemmers zijn verdeeld in beginners en gevorderden

Je hebt de A diploma beginners (badje 1 t/m 3) en de A diploma gevorderden (badje 4 en de A baan). Het verschil is dat de beginners (badje 1 t/m 3) nog watervrij moeten worden en alle basiszwemslagen eigen moeten maken en de gevorderden de basisslagen al redelijk tot goed onder de knie hebben en volledig watervrij zijn. Bij de A baan wordt het volledige examenprogramma aangeleerd ook met kleding aan. Deze groep is er bijna aan toe om af te mogen zwemmen voor het zwemdiploma A.

Wij geven zwemles in diep water (1.30M) en de kinderen gebruiken bij de zwemlessen hulpmiddelen, kurken en armschijven(spierballen). Bij het aanleren van de schoolslag gebruiken wij ook slurfen.

Bij de  diepwater-methode leert uw kind sneller redzaam te worden wat een meerwaarde is ten opzichte van de ondiepe methode!

Eerste zwemles voor uw kind. Tip bereid uw kind goed voor!

Kijk voor beginners A diploma bij het lesrooster en meld u aan. U ontvangt van ons een uitnodiging per mail.

Alle kinderen starten in Amsterdam zuidoost en zullen daar ook aan het diplomazwemmen deelnemen.

Anemoon Zwemschool
Drostenburg 1
1102 AM Amsterdam

U kunt ons alleen een WhatsApp sturen of een email.